2010. március 7., vasárnap

csakhogy má'hogy

"Engem kemény fából faragtak!

Tudok magamon uralkodni.

Nem látszott rajtam semmi, pedig hosszú évek szorgalmas munkája, tehetségem elismerése, egész jövõm forgott kockán.

- Állatművész vagyok - mondtam.

- Mit tud? - kérdezte az igazgató.

- Madárhangokat utánzok.

- Sajnos - legyintett -, ez kiment a divatból.

- Hogyhogy? A gerle búgása? A nádiveréb cserregése? A fürj pitypalattyolása? A sirály vijjogása? A pacsirta éneke?

- Passzé - mondta unottan az igazgató.

Ez fájt. De azt hiszem, nem látszott rajtam semmi.

- A viszontlátásra - mondtam udvariasan, és kirepültem a nyitott ablakon."


Örkény/Szakmai önérzet


És a hozzá tartozó illusztrációkezdetek



órai munka: képregény első 2 képkockája-valami elkezdődik




2 megjegyzés:

  1. annyira imádom az írott szöveg megképesítési munkáidat. nem tudom értelmesen megfogalmazni

    VálaszTörlés
  2. nagyonjó!

    a madarak elég népmesések lettek. a patkányka meg szegényke mert felkeltette a cica.

    VálaszTörlés